FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Vi får mange gode spørgsmål hver dag. Nogle af dem er gengangere, og nogle har vi aldrig hørt før. For at gøre det så let som muligt for dig, forsøger vi her, at svare på alle de spørgsmål, som du sidder inde med. Skulle der være noget, som vi ikke har svaret på her, så skal du endelig kontakte os, så vil vi hjælpe dig.

Du kan ringe til os alle hverdage på tlf. 43441314. Telefonerne er åbne mellem 8-16 (fredag 8-15.30). Du kan også sende en mail på info@grathwol.dk.

Spørgsmål og svar

Svar: Vi leverer 1-2 hverdage efter den aftalte afsendelsesdato. Der kan dog opstå forsinkelser. Vær opmærksom på den forventede afsendelsesdato på ordrebekræftelsen. Denne kan variere på den enkelte vare i tilfælde af, at en eller flere ønskede varer er i restordre.

Svar: Du er meget velkommen til selv at afhente din ordre. Du skal dog oplyse, at du ønsker selv at afhente i forbindelse med din bestilling. Hvis ikke andet er oplyst, vil vi sende din ordre med fragtmand til faktureringsadressen.

Lageret har åbent for afhentning alle dage mellem 8-15.30 (fredag 8-15).

Svar: Hos Grathwol handler vi kun med virksomheder (med Cvr nr.), og leverer derfor altid på hverdage i arbejdstiden. Skulle der alligevel ske det, at der ikke er nogen på adressen og fragtmanden kører forgæves, vil du blive kontaktet af kundeservice som vil oplyse hvor du kan afhente dine varer.

Svar: På alle ordre under 2000Dkr. Er der et småordregebyr på 250Dkr.

Du kan undgå småordregebyret ved at handle på vores webshop. Webshoppen finder du her www.grathwol.dk/shop. Har du endnu ikke en bruger, opretter du nemt og hurtigt en her, www.grathwol.dk/min-konto.

Svar: Miljøbidraget er 2,5% af det samlede ordrebeløb inden moms.

Bidraget opkræves til at dække miljøomkostninger i forbindelse med den daglige drift, herunder el-afgift, CO2 afgift, energisparebidrag, NOX afgift, miljøtillæg vedr. fragt, omkostninger til sortering og bortskaffelse af emballageaffald m.v.

Svar: Nogle gange har man brug for, at have emballagen i hånden og se den sammen med sine produkter før man kan tage en endelig beslutning, om hvilken type det skal være. Derfor tilbyder vi også at sende en vareprøve til dig. Send en mail til info@grathwol.dk med din forespørgsel, eller ring på tlf. 43441314.

Svar: Vi bestræber os på, at svare på alle henvendelser samme dag vi får dem (forudsat vi modtager henvendelsen i åbningstiden, mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30).

Svar: Du kan til en hver tid købe en hel palle af alle vores varer, men i mange tilfælde kan man også købe varerne i mindre kvantiteter, om det er en pakning, pose eller kasse varierer efter varenr. Det samme gør antallet af varer i de mindre pakninger.

Du kan altid se antal og priser på vores hjemmeside under den enkelte vare. Alt du skal gøre er at oprette dig som bruger på www.grathwol.dk/min-konto.

Svar: Som udgangspunkt sælger vi alle vores varer uden tilbehør som låg, kapsler eller dispensere. Det gør vi, fordi der ofte er mange forskelligartede muligheder at vælge imellem.

Der er som altid undtagelser for reglen, men i de tilfælde hvor varen er inklusiv låg, vil det være tydeligt.

Svar: Du kan selv oprette en bruger til vores webshop på www.grathwol.dk/min-konto. Brugeren skal aktiveres, inden du kan handle på webshoppen, men du vil modtage en mail herom, når din bruger er aktiveret.

Svar: Grathwol leverer kun til virksomheder, og handler derfor kun med CVR registrerede firmaer.

Svar: Det er vi kede af at høre. Ring til kundeservice på tlf. 43441314, eller send en mail til info@grathwol.dk , så løser vi problemet.

Svar: Hvis din virksomhed har aftalepriser, vil du kunne se dem under min konto på vores hjemmeside. Kan du ikke se din virksomheds aftalepriser, er dette sikkert en fejl. Ring til kundeservice på tlf. 43441314 eller send en mail til info@grathwol.dk , så vil vi sørge for, at dine aftalepriser kommer ind på din konto.

Svar: Hvis du ikke har modtaget din ordre som forventet, skal du kontakte kundeservice.

Kundeservice har åbent 8-16 mandag – torsdag og fredag 8-15.30. Du kan ringe til kundeservice på tlf. 43441314 eller sende en mail til info@grathwol.dk, så vil vi hjælpe dig med at lokalisere din ordre.

Svar: Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes at vores registrerede mailadresse ikke er den korrekte. Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 43441314 eller mail info@grathwol.dk så retter vi dine stamoplysninger.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så ring til os i kundeservice på tlf. 4344 1314, eller send en mail til info@grathwol.dk. Vi sidder klar alle hverdage til at hjælpe dig videre.