FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Vi får mange gode spørgsmål hver dag. Nogle af dem er gengangere, og nogle har vi aldrig hørt før. For at gøre det så let som muligt for dig, forsøger vi her, at svare på alle de spørgsmål, som du sidder inde med. Skulle der være noget, som vi ikke har svaret på her, så skal du endelig kontakte os, så vil vi hjælpe dig.

Du kan ringe til os alle hverdage på tlf. 43441314. Telefonerne er åbne mellem 8-16 (fredag 8-15.30). Du kan også sende en mail på info@grathwol.dk.

Hvor lang leveringstid har I?

Vi leverer 1-2 hverdage efter den aftalte afsendelsesdato. Der kan dog opstå forsinkelser af forskellig art. Vær opmærksom på den forventede afsendelsesdato på ordrebekræftelsen. Denne kan variere på den enkelte vare i tilfælde af, at en eller flere ønskede varer er i restordre.

Hvad er småordregebyr, og hvordan undgår jeg det?

Svar: På alle ordre under 2000Dkr. Er der et småordregebyr på 250Dkr.
Du kan undgå småordregebyret ved at handle på vores webshop. Webshoppen finder du her www.grathwol.dk/shop. Har du endnu ikke en bruger, opretter du nemt og hurtigt en her, www.grathwol.dk/min-konto.

Kan jeg få en vareprøve?

Svar: Nogle gange har man brug for, at have emballagen i hånden og se den sammen med sine produkter før man kan tage en endelig beslutning, om hvilken type det skal være. Derfor tilbyder vi også at sende en vareprøve til dig. Send en mail til info@grathwol.dk med din forespørgsel, eller ring på tlf. 43441314.

Hvor hurtigt kan jeg regne med at få svar på min henvendelse?

Svar: Vi bestræber os på, at svare på alle henvendelser samme dag vi får dem (forudsat vi modtager henvendelsen i åbningstiden, mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30).

Kan jeg købe mindre mængder, og hvor mange er der egentlig i en kasse?

Svar: Du kan til en hver tid købe en hel palle af alle vores varer, men i mange tilfælde kan man også købe varerne i mindre kvantiteter, om det er en pakning, pose eller kasse varierer efter varenr. Det samme gør antallet af varer i de mindre pakninger.
Du kan altid se antal og priser på vores hjemmeside under den enkelte vare. Alt du skal gøre er at oprette dig som bruger på www.grathwol.dk/min-konto.

Er prisen inklusiv låg?

Svar: Som udgangspunkt sælger vi alle vores varer uden tilbehør som låg, kapsler eller dispensere. Det gør vi, fordi der ofte er mange forskelligartede muligheder at vælge imellem.
Der er som altid undtagelser for reglen, men i de tilfælde hvor varen er inklusiv låg, vil det være tydeligt.

Hvordan får jeg en bruger til webshoppen?

Svar: Du kan selv oprette en bruger til vores webshop på www.grathwol.dk/min-konto. Brugeren skal aktiveres, inden du kan handle på webshoppen, men du vil modtage en mail herom, når din bruger er aktiveret.

Kan alle handle hos Grathwol?

Grathwol er en B2B virksomhed, det vil sige, at vi kun handler med CVR registrerede virksomheder.

Jeg har problemer med at handle på webshoppen

Svar: Det er vi kede af at høre. Ring til kundeservice på tlf. 43441314, eller send en mail til info@grathwol.dk , så løser vi problemet.

Jeg kan ikke se mine aftalepriser på webshoppen

Svar: Hvis din virksomhed har aftalepriser, vil du kunne se dem under ‘min konto’ på vores hjemmeside. Kan du ikke se din virksomheds aftalepriser, er dette sikkert en fejl. Ring til kundeservice på tlf. 43441314 eller send en mail til info@grathwol.dk , så vil vi sørge for, at dine aftalepriser kommer ind på din konto.

Jeg har lagt en ordre, men ikke modtaget mine varer

Svar: Hvis du ikke har modtaget din ordre som forventet, skal du kontakte kundeservice.
Kundeservice har åbent 8-16 mandag – torsdag og fredag 8-15.30. Du kan ringe til kundeservice på tlf. 43441314 eller sende en mail til info@grathwol.dk, så vil vi hjælpe dig med at lokalisere din ordre.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Svar: Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes at vores registrerede mailadresse ikke er den korrekte. Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 43441314 eller mail info@grathwol.dk så retter vi dine stamoplysninger.

Kan jeg ændre i min ordre?

Svar: Har du bestilt for meget eller for lidt? Bare rolig, ting til kundeservice på tlf. 43441314, eller send en mail på info@grathwol.dk , så vil vi hjælpe dig, med at ændre din ordre. Vi pakker normalt din ordre dagen inden planlagt levering. Hvis ordren er pakket, kan vi desværre ikke ændre den.

Hvad er et transporttillæg?

Transporttillægget er en kombination af stigende priser på brændstof, EU’s mobilitetspakke og kapacitetsmangel. Vi regulerer transporttillægget hver 14 dag.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så ring til os i kundeservice på tlf. 4344 1314, eller send en mail til info@grathwol.dk. Vi sidder klar alle hverdage til at hjælpe dig videre.